Hunter-ek vs. mozgás
2010.04.10. 20:04
Sziasztok!
A mai nap két kis játékstílusbeli trükkről fogok nektek mesélni.
Mint a DPS-ek általában, a hunter-ek is akkor tudják a legjobb DPS-t kitolni, ha békésen állhatunk egyhelyben. Viszont ebben a játékban ez sajnos sokszor nem megoldható, ezért kénytelenek vagyunk mozogni valahova vagy valami elől vagy valami után.
A mozgás csökkenti a DPS-ünket, mivel:
- futás közben nem lövünk Auto Shot-ot
- futás közben nem tudunk Steady Shot-ot lőni
- ha a célpontunk a hátunk mögött van, nem tudunk bele semmit lőni
Az 1. és a 3. pontra van részleges megoldás.
Jump-Shot, avagy hogyan lőjjük le a hátunk mögött lévő célpontot
A Jump-Shot-nak nevezett dolog egy alapvető dolog, amit minden hunter-nek tudnia kéne. Ezzel a tudással könnyebben tudsz kitol-ni és csökkentheted a mozgás miatti DPS-kiesésed.
A Jump-shot nagyon egyszerű: futás közben csak felugrasz, a levegőben körbefordulsz, lősz egy instant lövést, befejezed a 360 fokos fordulatot, és leérkezéskor ugyanabban az irányban futsz tovább, amerre eredetileg. Ezen a módon az előrehaladásod sebessége nem csökken, és mégis tudod sebezni az ellenségedet.
Fontos! Ehhez a trükkhöz az egérrel kell kanyarodni, csak billentyűzetről nem hajtható végre. (Amúgy is sokkal jobban jársz, ha elfelejted a billentyűzetről való fordulást. :))
A végrehajtás a következő:
- Kezdj el futni. (Akár a W gombbal, akár mindkét egérgombot nyomvatartva.)
- Ugorj fel.
- Az ugrás elkezdésének pillanatában mindkét egérgombot nyomvatartva fordulj meg a tengelyed körül.
- Amikor legalább kb.-ra a hátad mögé (pontosabban az ellenség felé) nézel, nyomj el egy instant shot-ot. (pl. Chimera, Aimed, Arcane)
- Érkezz le a földre, és folytasd a futást az eredeti irányban.
Gyakorolhatod bármilyen mob-on, aki üldöz, vagy akár egy Training Dummy mellett elfutva is.
Természetesen ez a technika kombinálható a Disengage-dzsel, amikor az ugrás csúcspontjára kerülve (háttal az eredeti útiránynak) lövés után elnyomod a Disengage-t is. Ezzel sokkal gyorsabban tehetsz meg egy adott tévot, mintha csak futnál, és közben sebezted is az elleséget.
Auto Shot futás közben
Ez a ritkábban ismert és használt trükk.
Ezt csak akkor tudjuk használni, amikor végig futnod kell, hanem az a lényeg, hogy X időpontra egy bizonyos helyen, vagy a kiindulási ponttól Y távolságra legyél.
Például ilyen ICC-ben Festergut (ahol a spóráRA kell odaérned, mire lejár) vagy Sindragosa (Ahol az Icy Grip után a Blistering Cold robbanása elől kell kiérned).
A lényeg, hogy futás közben egy pillanatra megállsz, amikor az Auto Shot swing-timere lejárt, a célpontod felé fordulsz, megvárod, míg elmegy az Auto Shot, és futsz tovább az eredeti irányban.
Ez az Auto Shot hidden CD-jét figyelembevéve (ami 0,5 másodperc), kb fél másodpercet jelent.
Lehet, hogy apróságnak tűnik, de minek mondanánk le egy-egy Auto Shot jelentette 6-8k sebzésről, ha egyszer tudjuk jól is csinálni. :)
Remélem sikerült legalább egy-két embernek újdonságot mutatnom, jó gyakorlatozást. :)
Üdv: Grakhar
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ivanhoe 2010.04.13. 08:01:17
KergeK@csa 2010.04.13. 09:36:08
"When your Frost Trap or Snake Trap are triggered you entrap all afflicted targets, preventing them from moving for 4 sec."
Azaz 4 másodpercre mozgásképtelenné teszi azokat az ellenségeket, akik az triggereléskor ott vannak.
(Később már belemehetnek a frost csapdába, "csak" lelassulnak, de nem lesznek tőle mozgásképtelenek.
PvP-re remek, PvE-ben talán Deathbringeren az addoknál lehet nagy haszna. :)
Utolsó kommentek